Uratura din batrani

brad inpodobit
Foaie verde de mărar, bună sara gospodari,
Gospodari şi gospodine, şi voi domnişoare fine!
Ce stai trist şi supărat, scoală-te frumos din pat,
Arde lampa, fă-o mare, şi ascultă urătură!
Din bătrâni n-am pomenit, niciodată pom uscat,
Nici maşină de călcat!
Fusta babii măturoi,
Mai strigaţi o dată, hăi!
Hăăăi!!! Hăăăi!!!


Fetili din satu' nostru nu ştiu zâci Tată' Nostru,
Nici a trage cu vatala, da' la bal, ...în toatâ sara!

Mai strigaţi o dată, hăi!
Hăăăi!!! Hăăăăi!!!
Mă uitai pe geam în casă şi văzui sticle pe masă,
Sticle pline, pui de lele, parcă m-ar chema la ele,

Şi această meserie mi-o donat-o tata mie,
Tata be' rachiu cu sticla, iar eu beu şi cu ulcica.

Iară după ce mă văd pilit, fluier şi încep să cânt,
Mă distrez cum îmi convine, cânii toţi se ţin de mine!

Inc' o dată, măi flăcăi, mai strigaţi o dată, hăi,
Să se-audă-n munţi şi văi!
Hăăăi!!! Hăăăi!!

Stau acum pe dealu mare, mă gândesc la-nsurătoare,
Să te-nsori aşa voinice, nu ştiu, fetili ce-or zâce,
Că-s urât şi n-am avere, şi-s cu nasu' cârn măi vere!

Inc' o dată, măi flăcăi, mai strigaţi o dată, hăi,
Să se-audă-n munţi şi văi!
Hăăăi!!! Hăăăi!!

 
 
 

Totalul afișărilor de pagină